המכללה למיסים וחשבונאות

קידום ושיווק אתרי אינטרנט – SEO

רקע
עם התקדמות הטכנולוגיה ואיתה כניסת מנועי החיפוש כאמצעי איתור המידע הנפוץ ביותר בעולם, עולה בצורה קריטית חשיבות יכולתו של ארגון מסחרי להציב את אתר האינטרנט שלו בקדמת תוצאות החיפוש במנועי החיפוש השונים.

המצב בשוק היום הוא שארגונים אשר לא יידעו לקדם את אתר האינטרנט שלהם בתוך תוצאות מנועי החיפוש יישארו מאחור ברמה השיווקית והחשיפתית.

המשתלמים בקורס SEO , יוכשרו מקצועית להקים ולנהל תוכניות שיווק וקידום אתרי אינטרנט במנועי החיפוש הגדולים, באופן יעיל ומקצועי. המשתלמים ירכשו כלים למתן מנוף עסקי אמיתי לארגונים שלהם ולארגונים אשר ישכרו את שירותיהם.
 

קהל יעד
  • אנשים בעלי ידע רחב באינטרנט הרוצים להיכנס למקצוע קידום אתרים.
  • בוני ומעצבי אתרים, מנהלי ובעלי אתרי אינטרנט, בעלי חברות לבניית אתרים, אנשים שיווק.
  • אנשי\ מנהלי מכירות.
  • אנשי\ מנהלי שיווק.
  • מנהלי אתרי אינטרנט.
  • מנהלים טכנולוגיים בארגונים אשר מעוניינים לקדם את ידיעותיהם בתחום.
  • בעלי אתרי אינטרנט עצמאיים.
  • גופים או פרטיים אשר מעוניינים להתמקצע בתחום ולהפוך לנותן שירות בתחום.

מטרת הקורס
  • הקמת וניהול תוכניות שיווק וקידום אתרי אינטרנט במנועי החיפוש הגדולים באופן יעיל ומקצועי.
  • חשיפה לשיטות קידום אתרים מתקדמות ויכירו את הכלים המובילים כיום בתחום תוך ניצול האפשרויות לחיסכון כלכלי ומינוף אתר האינטרנט כמקור הכנסות וידע לארגון.
  • ניהול קמפיין פרסומי בגוגל  Adwordsבאופן יעיל.

היקף הלימודים
כ- 64 שעות לימוד אקדמיות.

תעודה
תעודת גמר מטעם המכללה למיסים ולחשבונאות תוענק לסטודנטים שיעמדו בדרישות הקורס.

שיטות הלימוד
הקורס כולל חומר עיוני, הרצאות פרונטליות , דיונים וסימולציות .

תכנית הלימודים

תאור הקורס

 תכנית הלימודים

קורס קידום ושיווק אתרי אינטרנט - SEO

  1. סקירה כללית על קידום אתרים
    הסבר כללי על מהות ואופיים של מנועי החיפוש, מהו קידום אתרים אורגאני (טבעי) לעומת בתשלום, פרמטרים המשמשים את מנועי החיפוש בהערכת ודירוג האתר, טכניקות פסולות ולא אתיות בקידום אתרים , אסטרטגיית בחירת מילות מפתח ועוד .


  2. ספריות, אינדקסים וכלים לרישום וקליטת האתר
    Yahoo Directory, Alexa, Demoz, השיקול בבחירת מילות מפתח לכרטיסים בספריות\אינדקסים, רישום מפת אתר ב- Google Sitemap, Yahoo Sitemap.

  3. מחקר מילות מפתח
    שיבוץ מילות מפתח באתר, כלים לבחינת והערכת מילות מפתח, תכנון אסטרטגיית מילות המפתח באתר .


  4. תכנון ותחזוקת מערך הקישורים
    סקירת סוגי הקישורים (יוצאים, נכנסים, פנימיים( הערכת איכות קישורים, דרכים להשגת קישורים חיצוניים לאתר, החלפת וקניית קישורים .

  5.  טכניקות לקידום האתר
     הכנת דפי נחיתה מוצלחים באתר, אופטימיזציה לתוכן, מבנה, וקוד האתר עבור מנועי החיפוש, אופטימיזציה לכתובות הדפים באתר, קידום אתרי פלאש, יצירת מפת אתר, שימוש במנועים ואינדקסים .


  6.  קידום ממומן (PPC)
    יצירת מסע פרסום מוצלח , סקירה כללית על מבנה תוכנית הפרסום של גוגל Google Adwords -  מילות מפתח, פתיחת חשבון, ניהול מודעות ומעקב ביצועים, אופטימיזציה למסעות פרסום, תקציב יומי, יחס המרה, הגדרות מסע פרסום, מיקוד תזמון וגאוגרפי Google Analytics.